Mittiplötsligt fick jag en tanke

Skall till frissan nästa vecka. Borde jag klippa pannlugg?

5 kommentarer:

Jenkku sa...

Oj. Mittiplötsligt e fr.o.m. nu mitt nya favoritord.
Före du gör pannluggsbeslut. Hur tror du att ditt hår beter sig som pannlugg? Jag menar bara att int har du väl någo besvärliga virvlar? O hudan pannlugg ha du tänkt dig?

Tintti sa...

Hmmm.... Jag har faktiskt också funderat på pannlugg! Men jag kommer ihåg när jag had sist när det for sådär phjoijjoooiing på sidorna, om du kanske kommer ihåg. Det e lite riski pissness sen om it man tycker om den, då e de bara att låta växa lääääänge. Far på nån såndär sajt där man kan testa olika frisyrer!

Sarina sa...

Ja säger neeeej, de blir alltfö myki jobb me ditt hår! O ja kommer ännu ihåg nä du sa att du engång had pannlugg o att den då stod upp som en boll, liksom på 80-talet så :D eller ja tror de va du som sa de i allafall.

Tintti sa...

http://kandisfrissan.veckorevyn.com

Ninni sa...

tänkt just på samma sak som jenkku..:) kolla på d dä skolfoto där du har superkort hår först o bestäm dig sen!