Otippat

En oskyldig söndagkväll kan bli så mycket mer. Speciellt om man har sällskap av grannen med kumpan. Så idag har jag...
  • ... ätit pizza.
  • ... sett en naken bildningsnämndeman från alla tänkbara vinklar (han kan få förbli anonym för tillfället) (och nu hörs det för snuskigt så det var Toffe som tog ett dopp utanför krogarna i Östra hamnen).
  • ... druckit en drink som heter Apina Orkesteri.
  • ... tagit av mig skjortan på kommando (paita pois!).
  • ... sett på fotis på Roxx.
  • ... sett på fotis på HSF.
  • ... sett på fotis hos grannen.
  • ... matat Katten.
  • ... diskuterat fotis.
Bara jag smällt i mig litet schweizer nöt ännu så kan jag konstatera att semestersöndagen varit riktigt lyckad.

2 kommentarer:

Jenkku sa...

Ha du drucki igår igen?

Chattis sa...

Riktigt pikilite!