Köpte väl litet grisen i säcken

Min sprillans nya anskaffning anlände i postlådan häromdagen. Efter att ha talat en stund i telefon med en väldans trevlig pojke beställde jag tidningen Bike. Jag är ju trots allt en tuff mc-brud. Inte vet jag riktigt vad jag hade tänkt hitta i tidningen, men nu vet jag nog inte riktigt vad jag skall göra med de 9 följande tidningarna när de dimper ner i den överfulla postlådan. Hoppas att där finns fina bilder? För inte vet jag egentligen om jag blir så mycket upplyft av att veta vad Sami och Antti tycker om den nya Kawasakin, eller om de tycker att en viss Honda är trevligare att köra på landsvägen än en BMW. Lägg till ännu att mc:na beskrivs som kompromisslösa eller att de har en vuxen karaktär så är det följande som händer att mina ögon rullar i huvudet. Vridmoment, acceleration, bromsvätskor och bilder på skäggmurvlar som drricker öl är nog kanske inte heller så sexigt. Dessutom är 100 % av deras kolumnister manliga. Grauhh.




0 kommentarer: