Hemhemma eller hemma?

Jag har bott hos mamma den senaste veckan. Det har varit helt skönt! Speciellt eftersom jag denhär gången i princip ha fått ha eget rum och inte behövde köra ut någon från sittt rum. Trots att det har varit trevligt har jag nog börjat sakna en del grejer. Som att kunna lämna grötbunken i lavoaren fast en hel dag, en egen privat WC som alltid är ledig och avsaknaden av jarvlande katter. På tisdag borde jag få nycklarna till mitt nya hem, kanske det blir hc-flyttning innan nyår? Som sagt på Facebook, om man känner sig manad att komma med och hjälpa bära så är det fritt fram!

2 kommentarer:

Jenkku sa...

Nåmen så klart att jag kommer å hjälper!




Aj nej. Ja e ju thailand...=P

Tintti sa...

Vad är det för fel med jarvlande katter?! :D

Fäään när jag jobbar från morgon till kväll före nyår... :( Annars skulle jag gärna hjälpa!