En period

Känns som evigheter sen jag shoppade. Var det kanske på sommaren någon gång? Nu har det ju sen satt igång ordentligt...Förrförra helgen handlade jag t-skjortor och en lampa, förra helgen blev det en klocka. Idag har jag hittat mera nya saker som jag ju bara måste ha. Tips följer:
  • ThinkGeek - coola t-skjortor och rekordsnabb leverans. Men när man beställer från USA måste man förbereda sig på att betala moms och grejer.
  • Handycandy - godis på nätet om man bara måste få favoritgodiset som man smakade på utomlands. Double Decker och Reese's Peanut Butter Cups äger!
  • Klockia - trevliga klockor, från Sverige. En Adidas Candy är på väg hem till mig as we speak. Adidas har annars grymt snygga klockor.
  • Adidas - Adidas Originals!! Måste få! Vill ha allt! Om någon vet en bra nätsida man kan handla sportkläder från så tas tips emot. Har verkligen inte tålamod att vänta på att åka till Vasa eller Helsingfors, vill ha nuuuuuuu.
  • Chapnlle - tror jag måste beställa ett par skor därifrån....
  • Threadless - coolt concept med t-skjortor som vanliga dödliga designat. Kommer att testas snart, misstänker jag :)
  • Nike ID - hur kul som helst att designa sina egna skor. Frågan lyder bara om man skall köpa ett par eller flera?
Svåra beslut. Godnatt!

1 kommentarer:

Jenkku sa...

Oooo! Jag ha hitta stövlar från den dä ena sidan. Kanske vi då borde äta tacos och beställa skor på fredan. Vilka geniala idéer!