Hejdå sömn

Okej, allting är relativt. Men jag kanske var med om det värsta som hänt mig på ordentligt länge just. Föreställ dig: Chattis, rufsig i håret sitter under täcket med laptopen i famnen. Mysigt och trevligt. Plötsligt kryper det upp en megastor SPINDEL på väggen bredvid sängen, en halv meter ifrån. Seriöööööst! Why do bad things happen to good people? Det var ingen vanlig spindel kan jag berätta, utan en stooor spindel (tänk 3 gånger Knutte). Inga tunna ben heller, utan på riktigt en scary jävla spindel.

Så det är nu som jag sitter och kollar på datorn tills ögonen går i kors och jag slocknar av bara utmattning. Inte en chans att jag somnar, släktingarna till spindeljäveln kan ju vara där ute någonstans. Från och med imorgon skall jag vidta preventiva åtgärder. Aldrig mera vädra.

7 kommentarer:

ninni sa...

oj nej staki dig! nu börja d krypa i håret på mig o..! huuuuuj!!!

Tintti sa...

vad gjorde du me spindeln sen då? du dödade väl den inte?! btw, eeeww. men du hade ju tur iaf att den inte kröp på din mage :)

Chattis sa...

jan förde ut den...tror ja. skulle ta bild, men sen va den mittiallt försvunnen....

Sandra sa...

Du sku ha DÖÖDA den:) tänk om den nu kommer in tillbaka?!

ninni sa...

vem e jan?? nåt som jag missat..:)??!

Jenkku sa...

jag vill å veta vem jan e? skit i spindeln liksom.

Jenkku sa...

varför la jag ett frågetecken där just?...