PF = Peffan

Nu är jag då inskriven vid Pedagogiska fakulteten vid Åbo Akademi. Och nog är jag ju evigt lycklig och tacksam för att jag startat iväg fem imorse, i beckmörkret och stormen för att lyssna på det jag just lyssnat på. Nog var det ju tammefan värt fortkörningsböter (jaajaa) och riskerande av liv (stormen Lena, stormen) för att få instruktioner om vilken lapp man skall skriva under och på vilken rad. (Hääääär.) Dessutom har jag informerats om saker som jag redan informerats om och sådant som nämnts "Men allt detta kan ni ju kolla sen på nätet". Lycklig som fan blev jag ju också av att få höra om hur intressant allting är. Värdelöst jävla skit. Punkt.

3 kommentarer:

Tintti sa...

Nå voi saatan >:(

Jenkku sa...

Så mysigt.

Lena -lugnet i stormen sa...

Tips för alla som är så trötta på en "föreläsning" att ögonen på riktigt håller på att gå ihop.. spela tetris på kännykkän! Det ger någon stimuli trots att man är i en heterogen grupp :)