TOP 3

Under min träningskarriär har jag provat på en hel del olika timmar. Jag har fnissat mig igenom mysko avslappningskurser, slagits på boxtimme med mysko instruktör och svurit mig igenom salsa. Men vissa upplevelser är fjolligare än andra:
  1. På obestridd förstaplats en liten morgonyoga hösten 2005. Instruktören tvingade oss alla in i duschrummet (hurra för grupptrycket) där vi skulle skölja våra näsor med saltlösning. Där stod man sen runt en golvbrunn och gapade medan det rann snorvatten vid våra fötter.
  2. Igen en morgontimme ju! Leena Någonting hade aerobic en lördag. Vi gjorde soluppgångar med armarna och annat fjantigt.
  3. Idag har jag sprungit på stället med höga knän i en ring. Fjantigheternas fjantighet. Tror att jag skall be till LesMills-gudarna att de ändrar på konceptet till femte låten i combaten.
Annars så är det ett mucho trevligt ihopmixat combatprogram på g, den som vill joina mig på torsdag hör av sig!

2 kommentarer:

Jeffi sa...

Har du börjat dra combat? :) Eller ska du helt enkelt bara gå på combat?

Chattis sa...

Jag var nog helt enkelt bara på väg! Men sen blev det ju inget när jag hamnade mostra :)