Döfän och dagen

Dom som besökt mig de senaste dagarna har hört mig klaga om en konstig lukt hos mig (även andra kanske har hört mig klaga. Litet). Mysteriet löst och härmed kan jag konstatera att jag inte rekommenderar att ha ett paket ägg framme i rumstemperatur inne i ett skåp ifall ett av äggen gott sönder. Döfä extreme.

Idag har jag snörvlat hemma hela dagen och tittat på Stargate (alltså Michael Shanks). Team SS har sovit nästan hela dagen och hälsar tacktack åt mästerfiskaren för abborren! Speciellt kul tyckte de att det var att släpa omkring fiskhuvudet runt hela köket :)

Såja, det var storyn om min very fräscha dag.

2 kommentarer:

Sarina sa...

Jippiii! Problem solved, så ja behöver int leva i en stinkande kämppä dom följande 3 dagana ;)

Hanna sa...

Eija hälsar... Varsågod! I dag har hon lurat firrar i Östra hamnen... Resultatet blev 2 ämbar med abborrar!