Frågor och svar.

Jeijj, utmaningen hittade till mig och jag tycker absolut for sure att Jenkku också skall göra det på sin blogg!

Senast/Senaste:

1. Åt jag: Tupla :)
2. Drack jag: Vatten
3. Drack jag denna alkoholbaserade dryck: Det var någon nami shot som var röd och svart.
4. Åt jag denna godis: Tupla!
5. Sa jag detta ord: (Man får inte) bita åt det vildare svarta monstret aka Selma.
6. Köpte jag denna CD: Muse live-skiva.
7. Filmen jag köpte: Matrix (= länge sen).
8. Köpte jag detta plagg: Skor räknas väl, och det var ett par mumsiga converse som jag helt glömt att visa på bloggen.
9. Låten jag lyssnade på: Portishead - Machine Gun
10. Filmen jag såg på bio: SATC 2.
11. Resa jag gjorde utomlands: Aaaaahh, Miami/Bahamas.
12. Bilen jag körde med: Längesen...måste ha varit Joppes fancyga Honda.
13. Sms jag fick: "Någo lite"
14. Personen jag ringde åt: Jocke.
15. Telefonen som jag köpte: Nokia vaddennuär som jag använder.
16. Möbel jag köpte: Köpte ju en hel massa möbler för en tid sen och vet inte vilken som var senaste köpet...så jag säger mina rosa köksstolar!
17. Hushållsmaskin jag köpte: Elvisp.
18. Present jag gav: Easytones åt Sartsa och money åt Kriltsukka.
19. Present som jag har fått: Örhängen av moschan.
20. Böter jag fick: Hehe, fortkörning (bra förklaring finns!).
21. Konsert jag var på: U2 (mindreäntre).

2 kommentarer:

Sarina sa...

Sar...krhm..tsa???

Jenkku sa...

Jee! Utmanad igen!
Å jag har vara fast utmana dig...har lite dåligt samvete för det nu.