Tips

Skulle jag vara en määstörbloggör skulle jag vips trolla fram sjuttiosex tips här, men nu har jag bara ett. Vill du ha underhållning skall du googla någon random grej (hund + vitamin, trosor + latex, skåpdörrar + marsmallows, ja ni fattar idén) och sedan klicka in er på en (obs!) finsk keskustelupalsta. Där har ni någon stackare som söker hjälp (vilka vitaminer skall jag mata i min hund) men ack, ovetande som denne är råkar den mycket snart ut för en hatattack! Det börjar oskyldigt med någon som bara skymfar ett pytte stavfel/grammafel som texten innehåller. Plötsligt är ju texten bara perkele oläslig för där finns ju så mycket fel! Är skribenten dum i huvet kanske? Och nu vill tydligen hundägaren bara proppa hunden full med vitaminer , vad är detta för en människa?
Fattardennapersoninteattmanskallgematåthundenochintebaravitaminer?

Djurplågeriiii! Osv. Osv. Underhållning på högsta nivå.

0 kommentarer: