Precis vad jag behövde!

Slösurfar runt och märker att jag blivit utmanad. Jannica är boven, men jag har ju alltid önskat att bli utmanad till såna här grejs! Här följer sju random fakta om mig:

  1. Jag har någon slags mild telefonfobi. Hatar att ringa.
  2. De enda äpplena jag äter är av märket Golden Delicious. Helst ska dom vara franska.
  3. Jag är ett stort fan av klassisk musik. Speciellt piano.
  4. Jag älskar att söka efter stavfel i reklamblad, tidningar, ja vad som helst.
  5. Jag tycker att utropstecken är störande. Speciellt om man lägger dem efter varje mening och flera i rad.
  6. Jag har aldrig haft hål i tänderna.
  7. Jag har bott i åtminstone 13 olika lägenheter i mitt liv.
Nu tycker jag att mina syrror kunde göra samma keikka: så Tintti och Sarina, get busy. Och så fast Jenkku också.

2 kommentarer:

Sarina sa...

oinej, ja e så dålig på sånthänt!

Jenkku sa...

Vadå fast?! Om man ska utmana mig så ska man göra det ordentligt. Här får du några störande utropstecken som straff: !!!!!!
Jag vet. Jag är jätterolig.