Ett år sedan

För ganska så exakt ett år sedan skrev jag en lista. En lista på vad jag hade krav på just då. Nu ska vi se hur det förverkligats:


Jag vill:

  • sova på sidan CHECK!
  • ha bättre tålamod med vissa människor LITE TOUCH AND GO MED DETTA...
  • ha en ny sommarklänning HEHE, JAG HAR KANSKE SJU NYA
  • vara jätte-effektiv NJAAA...
  • bli av med mitt konstanta godissug BRA PERIOD PÅ G
  • trääääääääna igen OUJEE
  • ha städinspiration STÄDADE IDAG
  • bo bredvid en bättre matbutik OVER THAT
  • [censur] IT'S ALL GOOD
  • köra motorcykel FIXAT
  • bada i ett badkar HAR VÄL INTE BADAT, MEN STOD I ETT FÖR EN TID SEN, KANSKE DET RÄKNAS
  • på resa LONDON
  • på en till resa SAN FRANCISCO
  • på ännu en resa MARIEHAMN (KANSKE INTE RÄKNAS)
  • kanske en till resa PLANERNA ÄR STORA
  • ut och titta på Tivoli DETTA HAR VI JU FIXAT ETT PAR GGR
  • ha en hund INTE ÄNNU
  • få nån att sätta upp gardinstänger GARDINERNA ÄR UPPE
  • att tjuven skall hämta min cykel tillbaka NO LUCK, MEN NY CYKEL HAR JAG JU
  • läsa en massa böcker HAR VÄL 4 PÅ GÅNG JUST NU..
  • ha ledigt LEDIGT BABY, OCH KANSKE 5 VECKOR KVAR!!!!!!!!!!!!!

1 kommentarer:

Träningsglädje sa...

shit vilken lång lista... haha. ;)