Nu tammifan...

...ska det bloggas igen. Sen jag startade för ett och ett halvt år sen har jag kanske aldrig haft såhär lång paus (utan att vara utomlands eller på sjukhus). Men vad har jag riktigt haft för mig då...
  • ÅKT motorcykel!
  • haft angst över att sommarlovet är snart slut
  • har absolut inte gjort något vettigt
  • tån har läkt litet, men det blir fortfarande BP med bara stång imorrn
  • spelat mölkky idag och förlorat stort
  • ätit ihjäl mig på hemlagad snickers
  • läst godnattsaga åt Lana
  • tillbringat en hel dag i sängen
  • sett på Terminator
  • bakat semlor
  • motionerat noll
  • varit litet omotiverat bitter
  • hoppat trampolin
  • tvättat kläder
  • absolut inte städat
  • köpt havaijanas och fuktighetskräm
  • varit till Ekenäs
  • varit på grillparty i Furuvik
  • använt nya kläder
  • inte spelat Guitar Hero, men kunde vara dags för en comeback snart
  • ritat en dinosaurie
  • avslutat karriären som aerobic-instruktör
  • hört på Bonkers
  • ätit pepperonipizza
  • varit till HSF
  • använt halsduk och yllesockor
  • hittat det borttappade tejpet i diskhon (!)
  • vattnat blomman
  • haltat
  • använt handkräm
  • inte badat fötterna (och så ser dom ut)
  • sprungit undan en geting
  • varit till hälsocentralen
  • känt en bebis sparka i magen
  • inte bytt blöja
  • kollat på New York-resa
  • läst bok
  • kollat på Miami Ink
Där har ni. En veckas bloggning i ett enda inlägg. Så effektivt!

2 kommentarer:

Jenkki sa...

Tack för den efterlängtade comebacken! :)

ninni sa...

jeesus kristus vad du ha hunnit me mycke.. bra om jag hinner med sånt dä på ett år!!