Bra

Syster Tintti ger utlopp för litet Facebook-frustrationer i sin blogg. Jag är totalt med på samma linje, men så finns det ju dom där juvelerna också. Grupperna som man så gärna gärna skulle gå med i. Men jag har ju alltså bestämt mig för att totalbojkotta grupper eftersom det är så väldigt irriterande när den enda info jag får på min News Feed är vem som gått med i vilken grupp. Nåja, något positivt var det:

Leggings are not pants, so cover your ass.
How do you spell boring? F-O-O-T-B-A-L-L.
My traktor brings all the tenalabor to the yard, and they're like joujouou.
Watching peoples lives fall apart via status updates and news feeds.
Vi som lever i ett samhälle där pizzan kommer fram snabbare än polisen.
I'm not drunk, I'm just avoiding snipers.

2 kommentarer:

Sarina sa...

haha, dom var bra! :D

Ninni sa...

T-E-N-A-L-A-B-O-N KOMMER!!!!!!!