Några korta

  • Jag är litet sur på PF.
  • Snart Miami.
  • Brakafest om en månad!
  • Behöver tips på någon bra, trevlig och rolig serie jag skulle kunna börja se på.
  • Jag har beställt ny kamera.
  • Sluta cruisa med högljudda fordon förbi mej!
  • Hata uppförsbackar.
  • Jag när fortfarande astronomidrömmar.
  • Vill alltså ha ett teleskop.
  • Borde duscha.
  • Ska snart äta ett äpple (franskt Golden Delicious, förstås).
  • Jag tar tillbaka allt illa jag sagt om allas våran Benkku, han är bäst.

1 kommentarer:

Jenkku sa...

glee! fast om int du orkar med high school å musikaler så kan du skippa de.
Det e inte så behändigt att hata uppförsbackar när du bor på en backe. Varje morgon går det nedför och därför kan det bara gå uppåt under dagen. Vitsi så slug jag blir när jag e övertrött.