En onsdag i Miami

Dagens program i Miami gick ut på att shoppa. Vi hyrde en bil hela gänget (vi är ju alltså fem brudar här på resa) och körde till Dolphin Mall. Men historien slutar inte där. En halvtimmes resa blev vips till en och en halv timme när vi alla (utom Lena) försökte navigera genom expressways, highways, interstates och vadalltnuheter. Men fram hittade vi, in i luftkonditioneringen och 240 butiker. Lycka! Imorgon kör vi till Everglades för att spana in krokodiler.


Frukost vid poolen. Man hamnar vara halvnaken för att klara av temperaturen utomhus. I alla fall om man är en arktisk brud som jag.


Burken vägde ett halvt kilo minst och var det godaste jag nånsin ätit. Glass, chokladsås, kex, choklad och annat mojs i stora lass.


Kunnon myki shopping.

3 kommentarer:

Pia sa...

Det är väl inget fel på att vara halvnaken pga värmen! Här är det lite varmare idag men långbyxorna fick man nog ha på under morgonens cykeltur till jobbet. Tro mig ni vänjer er med värmen inom några dagar!
Lena är smart, om hon inte navigerar kan ingen heller skylla på henne om ni kör fel. Hon bara chillar! Ge henne en stor kram från mig!

Jenkku sa...

Å dina lockar stortrivs oxå! Härligt ser det ut fast ni hamna på äventyr. Oj, halvt naken värmen saknar jag. Man behöver ju högst 4 plagg på sig varje dag. Mycket praktiskt.

Sarina sa...

ja måst erkänna att jag e lite avundsjuk på dig Cata nu när du e där!