Lena is here (not Robert this time)!

Hälsningar från en stad med stora dyra bilar och low carb tortillas!

Efter gårdagens show beslöt vi att fara till stranden för att få lite färg. Det fanns faktiskt en gubbe som konstatera på vägen till stranden att "you could use a little bit more sun"... Så idag bar det av till Miami beach. Jag älskar att ligga på stranden och ta sol och hota mina resekumpaner med att jag är med på aktiviteter först sen senare på eftermiddagen eftersom jag ska ligga på stranden och pressa. Nåja... det visade att den stridsplanen inte höll så länge... Tänk er att vara i en ljummen bastu, luften här är likadan, och vattnet i havet är ca 30 grader varmt. Cata låg i skuggan och jag låg i vattnet med en svart kvinna som upprepa "Jesus, thank you". Så efter 2 timmars försök att catcha bruna var vi nog överens om att ge upp. Nu hoppas vi på att det blåser lite mer på Bahamas :)
Nu skall vi fara och se om vi hittar Miami ink. Imorgon bär det sedan av till Bahamas!

Over and out! -Lena


0 kommentarer: