Fredag

Sista hela dagen på Exuma...Idag åt vi lunch på Santana's Grill Pit, resans godaste mat! Dessutom simmade vi vid öns finaste strand och modiga jag vågade lägga huvudet under vattnet och snorkla litet. WIN (jag såg en fisk!)! Imorgon flyger vi tillbaka till Miami där vi övernattar en natt innan det bär av tillbaka mot Europa. Nästa resa planeras redan!


Matplatsen såg inte mycket ut för världen, men i köket hände det saker!


Jag har ju faktiskt ätit räkor ock ÄRTER idag. Men majsen rörde jag inte. Huj.


Strawmarket heter den här platsen. Litet som ett kvällstorg i Hangö med en massa souvenirgrejs. Jag köpte en hatt! Bildbevis finns på Facebook.


Mästörsnorklör med soln i ööga. Fotograf: Eija.

3 kommentarer:

Sarina sa...

alltså ja får någo fel när ja ser på dendä snorklingsbilden! JA VILL OCKSÅ!

Jenkku sa...

Ooo snorkla! De e så roligt när man kommer på kickan med det. Eller jag var helt urpo på de i början. Ska jag börja spara pengar till en resa nu? =)

Ninni sa...

härligt d ser ut.. määäki haluuuun!! välkommen hem om du e hemma redan! kram!