Haat

Snälla, jag kan väl få störa mig litet på ett par saker? Bara litet? Så kan jag visa gullegull bilder senare idag på mina katter, bullbak och myyyyyyyyys.


  • Strings. Så himla fult.
  • Svordomar. Visst, jag svär också, men inte varannat ord som kommer ur munnen.
  • Bloggare som ber om ursäkt för att de inte skriver eller skriver om så tråkiga saker. Kom igen, människor läser om dom läser.
  • Citat. Jag vill bara spy av alla weheartit-klichéer.
  • H&M:s klädstorlekar. Det är galenskap att av ena tröjan är storlek M för stor och av en annan storlek 42 för liten.
  • Dieter. Typ ät bara ananas och drick vatten med kardemumma i så händer det mirakel. Yeah right.
Voilà, den censurerade versionen. Så finns det ju en mängd saker som är trevliga och roliga också, men detta är inte den sortens blogg ju. Happy lördag!

0 kommentarer: