Back!

NU är Chattis tillbaka. Jag har inte sovit på över ett dygn, har tillbringat 15 timmar på tre olika flygplan men jag är pigg som bara den. Mycket att göra när man kommer hem! Inte minst av allt att packa upp....jag har nämligen dubbelt så mycket grejer med mig som när jag for (uuups). Jag har bl.a. inhandlat en ny kappsäck, fyra par skor, fyra klänningar, två handväskor, underkläder, några tröjor och lite skjortor. Allt väldans nödvändigt förståss. Resan har dokumenterats, här följer litet smakprov på bilder. All shopping garanterar jag inte att hamnar här, bara några utvalda grejs :)



Jag vilar inför promenixen till Golden Gate


Vi var till The Cheesecake Factory 3 ggr.


Fatta vilka backor staden var full av. Hardcore träning för rumpa och vader!

Till slut måste tilläggas att San Francisco är en hääääärlig stad. Flyttar jag någonstans utomlands så flyttar jag dit! Nu ska jag sluta ögonen och hoppas att inte jetlagen blir alltför allvarlig. Skall nog bli skönt att få snarka i egen säng!


3 kommentarer:

Jenkku sa...

Fick du gratis fylla efter allt flygande den här gången också? Eller börjar du vara vaner?

Anonym sa...

Va kiva att resan va lyckad. Tur så har man sin semester framför sig? ;)Som en cheesecakelover måst ja ba fråga...va åt du för sorter och (dum fråga) hu smaka d?

Anonym sa...

oioi de va säkert helt jättekiva :o ja tror ja måst dra iväg ti san francisco nångång ja me o si lite. höhö.