Nike-kläderna

Okej, nu skall jag vara en duktig bloggare och lägga ut bilderna på den nya träningsutrustningen. Klädmodet enligt Nike verkade vara ganska färggrant. Ett praktexempel på det var en flicka som höll dans-aerobic. Hon hade på sig en gul topp (med blåa detaljer), shorts i pink, gröna leggins och lila skor. Inspirerad av detta så kommer jag att spöka ut mig ordentligt i olika färger till mina timmar på torsdag och fredag. Man måste ju bjuda litet på sig själv! Förutom kläderna handlade jag också musik så det räcker för en lång tid framåt. Så på torsdag blir det 90's aerobic, har jag på känn. BSB 4-eva!


Skorna som vi fick


Nu skall mina krullor hållas i styr!



Såna här har jag alltid velat ha i smyg.


Världens bästa och skönaste byxor. Har letat efter liknande i evigheter!


Snygg färg, skönt material. Nu ångrar jag mig att jag inte köpte en blå också.


Nu var det definitivt slut med att använda bara svarta kläder! Basta.


Så totalt överhärlig topp. Min färg, lång och med lämpligt mycket attitude!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Oi vitsi, du ha ju köpt alltfö ljuvliga kläder! :o määki haluun

Anonym sa...

Åhhh jag önskar jag kunde ha sådana träningskläder också. Kan du inte använda dem och tänka lite på mig då..

Anonym sa...

Wäääyy! Lite roligare att träna i nya och schnygga kläder ;)