Tips

På fredag reser jag bort. Långt bort, puts väck. Det kommer att bli måånga lååånga dagar utan uppdatering. Därför tänkte jag vara snäll och tipsa er om vad man kan göra istället för att läsa min blogg:

  • läsa andra bloggar, kolla länkarna.
  • surfa på youtube, förstås! Austin Powers, Titanic, Spice Girls...go crazy!
  • gå ut på länk! Move that ass!
  • äta pepperonipizza.
  • baka muffins (ni vet att ni vill...) (och jag har världens bästa recept om det behövs!)
  • ta ett fotbad.
  • stretcha.
  • ta reda på hur det nu var igen om man ville räkna jämförelseprocent (hehe, jag bara måste)
  • surfa på bra skosidor. Som gojane.com.
  • vädra sängkläderna. Det skall egentligen göras en gång i veckan, vetni. Utnyttja minusgraderna!
  • rensa strumplådan, där finns garanterat en massa gammalt skit.
  • ta reda på hur man skall bete sig om det far en propp i elskåpet (tankelek: det finns ingen man till hands)
  • spika upp lite tavlor på väggarna (om ni inte har egna kan ni komma till mig och göra det...massor av tomt väggutrymme här)
  • skicka trevliga kommentarer åt mig på bloggen eller Facebook :)
  • tänka på mig som raggar runt under den Kaliforniska solen! Hahaaa!

1 kommentarer:

Jenkku sa...

Örk! Nu fick ja prestationsångest ti att producera inlägg.