San Francisco, baby!

Blooggeeeeen! Guuuud vilka abstinensbesvär jag har haft! Nu är jag äntligen i kontakt med civilisationen igen på Ninnis dator i småstaden Menlo Park. Vi yrade hit med tåg idag efter att ha klättrat litet i berg (Twin Peaks!).
Jag har kanske shoppat ihjäl mig. Så jag har tappat räkningen på allt, kan inte ens räkna upp det. Fyra par skor har det blivit i alla fall. Och en ny kappsäck, eftersom den gamla sade upp kontraktet.
Imorgon blir det Golden Gate och Alcatraz. Då har det blivit tre dagar nästan shopping-fritt. Och jag kan officiellt konstatera att jag ääääälskar San Francisco, hit flyttar jag om jag flyttar utomlands. Bara för att staden är så härlig och så finns här Cheesecake Factory. Yummm.
Så nu kan ni alla se fram emot nästa onsdag då bloggandet kommer igång igen. Nästa vecka blir nog SFO-temavecka på bloggen. ''Allt om resan!''
Puss och kram!

1 kommentarer:

Jenkku sa...

Djiisus bruden, va du har varit länge borta! Kom hem! Lämna mig aldrig igen!
Jag citerar Take That:

" I want you back
I want you back
I want you back for good"

Eller ännu bättre: jag kommer till SFO