Nu ska det bli bilder

Här ska ni få se litet mera av San Francisco. Nu i efterskott kommer jag på tusen flera bilder som borde ha tagits, kanske jag måste åka tillbaka snart så det blir gjort :) Om jag orkar ikväll skall jag också fotografera en del av shoppingen, jag vet att många är nyfikna! Nu känner jag mig plötsligt helt superduktig. (Bilderna kommer i lite bakvänd ordning. Jäkla blogg.)



En cell i Alcatraz.


Tre våningar med celler.


Pepperonipizza!


Golden Gate.


Vessan vår var nästan lika stor som hotellrummet. Där var dessutom jättekallt, perfekt plats att förvara överbliven cheesecake på!


Regnbågsflaggan vajade i stadsdelen Castro.


Utsikten från Twin Peaks, dit det var en svettig promenad.


Mera utsikt.


Utanför hissen. Nya skor, ny scarf, ny väska.


Från Pier 39 i Fisherman's Wharf såg man Alcatraz.


Kanske jag borde gjort en jobbansökan.


Lombard Street. Den var krokig och hööögt uppe.


En typisk gatu-utsikt.


Chinatown Gate, precis utanför hotellet.



Union Square med PALMER!


På nåt vis så amerikanskt.


Första måltiden i San Francisco. Jack in the Box.


Jäkla pappersarbete innan dom släpper in en i landet.




4 kommentarer:

Jenkku sa...

Härligt, härligt. Så dina framtidsplaner e alltså att flytta till SFO och jobba på Hooters?

Anonym sa...

JEPP!

Anonym sa...

Va härligt det ser ut. Hu är det möjligt att det blir cheesecake över? Beställd ni en hel tårta? ;) Den ser sjukt god ut den dä hampparen...Bra att ja int kommenterar nå annat än mat, nå d säger väl en del. :)

Anonym sa...

Hooters tyttö hörs ju som ett bra framtidsyrke ;)