Shoppingen i SFO

Som sagt, jag kom hem med en hel del nya grejs från San Francisco. Här är bilder på det intressantaste. Utöver dessa köpte jag två svarta koftor, en orange tröja, en rost/turkos/vit lös kofta, en svart trenchcoat, mocka-skorna som syns i förra inlägget, scarfen, en somrig tubklänning, underkläder, nattlinne, en lila skjorta med rosett fram (boobskjorta!), en blå tunika (syns i ett tidigare inlägg), en grå lös skjorta, två t-skjortor, shiny leggins och tre diadem. Kanske jag glömde något.... Update: Ja just det: springshorts, vit ärmlös huppare, långärmad springskjorta, två kortärmade springskjortor.


Oklart när denna kommer att användas.


Användningstidpunkt oklar. Men sååå fin.


Första lediga sommardagen åker denhär på!


Ska det bli sommar nu eller nu?


Jag bara älskar dessa.


Peep toe ska det va.


Redan flitigt använda!


Världens största och skönaste tröja ryms inte ens med på bild.


Juicy-väskan.


Väskan som är så ful att den blir fiin.


Från Guess.


Salt- och pepparuggla från Chinatown.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Whauuu va fina klänningar:) Kanske jag måste offra mej o låna..

Anonym sa...

Nice, riktigt fina grejer du hittat. Ljuvligt somriga klänningar o assnygga tossor! (man blir grön av avund) :)

Anonym sa...

Herregud så du ha shoppa :D Men verkligt fina grejjer! :)

Anonym sa...

Cataaaa! Voi hitsin hitsit så du ha hitta snygga saker tjejen! määäki haluun :) bra att de va en lyckad shoppingresa iaf :)

Jeffi sa...

Nice, den första klänningen är underbar! :)