Vad mera...

...kan jag berätta om resan. Det var hääärligt att bara kunna koppla bort allt som hör till vardagen, kändes som om veckoslutet skulle ha varit en hel vecka långt! På lördagen var vi ut och äta till världens mysigaste restaurang, Louis tror jag att den hette. Där fanns ett litet dansgolv och ett band som spelade gammaldags jazz/swing/blues jag vet inte riktigt. Där fanns mycket gamla människor och de hade hur roligt som helst när de svängde på dansgolvet. Jag åt fish&chips som det bara dröp fett om. Men jag behövde ju energin :) På hemresan blev det det vanliga snus-strulet när det kom fram att de inte alls sålde snus den resan. Tydligen får de sälja snus bara när de trafikerar mellan Stockholm och Mariehamn. Nu vet jag det.
Nåja, nu är kapitlet Nike Convention avslutat och jag skall bege mig för att vakta litet barn. Puust.

0 kommentarer: