Färgdag

Röd: Upptagen
Svart: Dumpad
Blå: Singel
Rosa: Hemligt kär
Lila: Har nåt på G

Idag var det visst färgdag i skolan. Man skulle med sin skjortfärg signalera litet sitt "civilstånd". Asig häx-lärare som jag är så hade jag planerat bojkotten av dagen i flera veckor och bestämt att jag nog inte skulle signalera nåt fan. Men det glömde jag ju litet bort imorse. Så idag har jag fått frågan "Är du hemligt kär?" kanske 300 gånger. Spekulationerna var definitivt igång efter att nån konstaterat att min skjortfärg egentligen är en blandning av Hemligt kär och Har nåt på G. Skulle det helst vara så bra ställt, hörni gott folk.

3 kommentarer:

Jenkku sa...

HAAHAAHAAHAAAHAA!
Å va fan ha hänt med högstadiet när ny sysslar med sånt?

Jenkku sa...

oj, blev visst lite finne där. Ni sysslar ska d ju vara.

Anonym sa...

:)Haha Stackars Cata :P